رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد؛
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: تاکنون معلمان جهادگر این استان برای پیشگیری از کرونا ۴۰ هزار ماسک تولید کردند.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۸۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی آمرکاشی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) درحاشیه بازدید از کارگاه تواید ماسک معلمان جهادگرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج اظهارداشت: با توجه به وظیفه ذاتی بسیج از روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا متوجه کمبود ماسک و نیاز به نیرو درپایگاه های سلامت بسیج جامعه پزشکی شدیم و به همین دلیل کارگاه های تولید ماسک معلمان جهادگر البرز فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول با مشارکت اداره های آموزش و پرورش استان موفق به راه اندازی کارگاه تولید ماسک در نواحی یک و چهار کرج شدیم ،خاطرنشان کرد: در کارگاه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تولید۳۰ هزار ماسک در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآورشد: کارگاه دوم درآموزش و پرورش ناحیه یک کرج دایر شد که تا کنون موفق به تولید ۱۰ هزارماسک شده است.

آمرکاشی تصریح کرد: معرفی فرهنگیان علاقه مند به خدمت درپایگاه های سلامت بسیج جامعه پزشکی نیزاز سوی کانون های بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش نواحی یک و ۲ کرج، نظر آباد و ساوجبلاغ هم انجام شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه سازمان بسیج فرهنگیان با توجه به وظیفه ذاتی بسیج مبنی برحضور به موقع در صحنه هایی که انقلاب اسلامی به آن نیازمند است اعلام آمادگی نموده، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت عظیم فرهنگیان بسیجی آماده ارائه خدمات در راستای مبارزه با بیماری کرونا می باشد.

وی از همکاری مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و ۴ کرج درایجاد و حمایت ازکارگاه های تولید ماسک قدردانی کرد و افزود: معلمان بسیجی همچنین درفضای مجازی اقدام به آموزش نکات لازم در پیشگیری از بیماری کرونا کردند که مسئولیت پذیری آنان قابل تحسین است.

وی ادامه داد: دراین شرایط خاص که مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند اما معلمان جهادگر درسنگرعلم ودانش در فضای مجازی کلاس های درس را با همراهی والدین دایر کردند.

آمرکاشی در پایان خاطر نشان کرد: این حرکت معلمان جهادگر استان البرز یک محله مهربانی را نیز تشکیل داد به گونه ای که دراین کارگاه ها شاهد مشارکت دانش آموزان و والدین در همدلی با مدافعان سلامت البرز در راه مبارزه با بیماری کرونا با شعار" ما کرونا را شکست می دهیم" شدیم.

ارسال نظرات