خبرهای داغ:
مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قم:
صالحی گفت: تماس‌های به ثبت رسیده با سامانه ۴۰۳۰ از هفتصد هزار تماس به بیشتر از ۶ میلیون نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۰۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

 
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از قم، جواد صالحی مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قم گفت: تماس‌های به ثبت رسیده با سامانه ۴۰۳۰ از هفتصد هزار تماس به بیشتر از ۶ میلیون نفر رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به ساماندهی دانشجویان بسیجی رشته های پزشکی و پیراپزشکی که توانایی پاسخگویی به سؤالات مردم در زمینه ابتلا به ویروس منحوس کرونا را داشتند، گفت: تعداد دانشجویان درحال فعالیت در کشور بیش از ۲۰۰ نفر است که پنجاه نفر از آنان از دانشگاه‌های قم می‌باشند.
 
صالحی گفت: این دانشجویان که فعالیت خود را از ۷ صبح آغاز می‌کنند شیفت‌هایشان تا ساعت ۱۲ شب به‌پایان می‌رسد، هر شیفت به مدت یک ساعت و نیم می‌باشد که دانشجویان از یک شیفت تا به تعداد توانایی‌شان می‌توانند بر عهده بگیرند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قم با یادآوری تلاش‌های مخلصانه خودجوش این دانشجویان بسیجی برای کمک به همشهریان و بالا بردن سطح اطلاعات شهروندان نسبت به ابتلا به ویروس کرونا تصریح کرد:این خدمت تا غلبه کامل بر ویروس استمرار دارد.

صالحی گفت:وسواس فکری همشهریان باعث ایجاد اختلال در مسیر شناخت مبتلایان می‌شود که ما در صورت شناسایی بیماران به آنان مشاوره‌های روانشناسی و روان‌شناختی خواهیم داد تا از ترس آنان از ابتلابه ویروس بکاهیم و برای درمان و معرفی‌ به مراکز درمانی راهنمایی کنیم.

وی همچنین افزود: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا به همت دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قم تونل مکانیزه ضدعفونی جهت گندزدایی و ضدعفونی خودرو‌ها طراحی و اجرا گردید.
 
انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها