خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد

به کارگیری بیش از ٦ هزار دستگاه خودرو برای ضدعفونی در سراسر آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از به کارگیری ٦ هزار و ٥٥٩ دستگاه خودرو و تراکتور برای ضدعفونی در سراسر استان خبر داد و گفت: همه ظرفیت های موجود برای گندزدایی مناطق مختلف شهری و روستایی به کارگیری می شود.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۲۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

به کارگیری بیش از ٦ هزار دستگاه خودرو برای ضدعفونی در سراسر آذربایجان غربیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه, سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در نشست خبری که در ارومیه برگزار شد, اظهار کرد: برای حمایت از اقشار آسیب پذیر و کسانی که در این بحبوحه شغل شان تعطیل شده نیز تدابیری اتخاذ شده, به طوری که تاکنون 10 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: بسته های معیشتی ٥٠٠ هزار تومانی و ٢٠٠ هزار تومانی به تعداد ۴۰ هزار عدد تهیه شده و تا نیمه نخست ماه رمضان در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته عموم بسیجیان و مردم در سطح شهرها و روستاها با بهره‌گیری از ۶ هزار و ۵۵۹ دستگاه خودرو و تراکتور نسبت به ضدعفونی معابر اقدام کردند.

وی میزان مایع استفاده شده در این زمینه را بیش از ۷ میلیون لیتر عنوان کرد و گفت: بهترین راهکار برای مهار این ویروس ماندن در خانه است ولی قرنطینه خانگی باید توام با معنویت باشد.

شهسواری اضافه کرد: روزانه ١٠ هزار عدد ماسک در کارگاه مجتمع شهید کاظمی ارومیه تولید می شود, همچنین ٤٠ کارگاه تا امروز در سطح استان راه اندازی شده است.

وی افزود: هفته جاری برادران پاسدار و بسیجی برای کمک به بیماران نیازمند به فرآورده های خونی در سازمان انتقال خون حضور یافتند.
این مسئول خاطرنشان کرد: از امروز هم خواهران بسیجی نسبت به این موضوع همت می گمارند و اجرای این طرح به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای رزمایش تداوم دفاع بیولوژیک در سراسر استان به مدت 9 روز خبر داد و گفت: برگزاری رزمایش با 70 هزار نفر در استان آغاز شد ولی بیش از 95 هزار نفر تاکنون در آن مشارکت داشته اند همچنین ضدعفونی معابر و خیابان ها و ... کماکان ادامه دارد.

شهسواری اضافه کرد: با عنایت خداوند متعال ویروس کرونا را شکست خواهیم داد به طوری که لازمه این امر عمل به توصیه های بهداشتی و رعایت قرنطینه خانگی و همکاری با نهادهای مسئول است.
این مسئول با بیان اینکه از نخستین روزهای شیوع کرونا تا ریشه کنی آن کنار مردم هستیم اظهار کرد: سپاه برای آموزش و آگاهی بخشی و چندین سرفصل دیگر در این زمینه ماموریت دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات