خبرهای داغ:

صادرات از مرز پرویزخان همچنان درحال انجام است

فرماندارقصرشیرین با بیان اینکه هیچ محدودیت ترددی درمرز پرویزخان وجودندارد گفت: صادرات از مرز پرویزخان همچنان درحال انجام است.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۳۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه، آخرین وضعیت تردد کالا و مسافر در مرزهای مشترک استان کرمانشاه با کشور عراق حکایت از آن دارد که مرزهای خسروی و سومار براساس تصمیم دولت عراق تا 27 فروردین‌ماه تعطیل است و مرزپرویزخان فعال و صادرات در حال انجام است.

تاتار با تکذیب خبرهای فوق، اظهار داشت: امکانات بهداشتی در مرز پرویزخان به خوبی وجود دارد و تمامی کامیون‌ها چه در زمان ورود و چه در زمان خروج از کشور کاملا ضدعفونی می‌شوند.

وی ادامه داد: رانندگان ترانزیت‌ پس از ورود به کشور عراق چند روزی قرنطینه می‌شوند که این از برنامه‌های بهداشتی عراق است و نمی‌توانیم در آن دخالتی داشته باشیم و پس از آن با انجام اسکورت نظامی برای تخلیه بارها اقدام کرده و دوباره رانندگان را به رمز پرویز خان هدایت می‌شوند.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه هیچ محدودیت ترددی در مرز پرویزخان وجود ندارد، افزود: پروتکل‌های بهداشتی در این مرز برای حفظ سلامت رانندگان انجام می‌شود که قدری زمان‌بر است و همین فوت وقت موجب نارضایتی برخی از رانندگان شده است.

وی به فعال بودن صادرات در مرز پرویزخان اشاره و بیان کرد: صادرات از طریق این مرز خیلی خوب در حال انجام است و مشکل خاصی نداریم، روزانه بیش از 500 دستگاه کامیون صادرات به عراق داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار