رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۴ هزار عدد ماسک سه ‌ٖلایه و N۹۵ به دانشگاه علوم پزکی آذربایجان‌غربی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۳۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه،  غلامرضا بابایی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۴ هزار عدد ماسک سه‌لایه و  N۹۵ از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به دانشگاه علوم پزشکی استان اختصاص یافته است.

وی افزود: محموله نخست ماسک‌های اهدایی این وزارتخانه شامل ۴۳ هزار عدد ماسک هم‌اکنون به استان رسیده که به صورت رایگان تحویل دانشگاه علوم پزشکی خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اقدامات این سازمان در راستای مقابله با بیماری کرونا ادامه داد: از اول شیوع کرونا ویروس در استان یک هزار و 874 مورد بازرسی در حوزه سلامت انجام شده است که این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: در نتیجه بازرسی های انجام شده تعداد 129 پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 4 میلیارد و 285 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم به تعزیرات جکومتی ارجاع شده است.

بابایی گفت: از اول اسفند ماه سال گذشته تا 16 فروردین سال جاری با انجام بازرسی های مشترک با اکیپ دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی در استان 882 لیتر الکل طبی، 14 هزار و 215 عدد ماسک پزشکی، یک هزار و 337 بسته دستکش لاتکس، 462 لیتر محلول ضد عفونی کننده و 45 بسته ژل ضد عفونی کننده کشف و ضبط شده است.

ارسال نظرات