اجرای ۷۳ هزار هکتار عملیات آبخیزداری در سال ۹۸

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان اقدام شاخص منابع طبیعی استان در سال ۹۸ را مبنی بر اجرای ۷۳ هزار هکتار عملیات آبخیزداری دانست.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۶۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع ملی، مدیریت جامع و یکپارچه حوزه های آبخیز، مدیریت مشارکتی با حضور مردم و جوامع محلی، اجرای کاداستر اراضی ملی، توسعه جنگل کاری، پیشگیری از حریق، مبارزه با قاچاق چوب و زغال، نگهداری از جنگل کاری های سال گذشته، معرفی طرح ها و پروژه های شاخص انجام شده به سازمان جنگل ها و مراتع، ممنوعیت کامل برداشت گیاهان دارویی در سال۹۹، جلوگیری از ورود دام غیرمجاز به عرصه های مرتعی استان و...از جمله سیاست های راهبردی منابع طبیعی در سال ۹۹ است.

 

وی گریزی به اقدام شاخص منابع طبیعی استان در سال ۹۸ مبنی بر اجرای ۷۳ هزار هکتار عملیات آبخیزداری زد و گفت: درست است که در بحث اطفاء و کاهش حریق از جمله استان‌های موفق بوده ایم؛ اما این دلیل نمی شود که در سال جدید کم کاری صورت گیرد و باید تلاش هایمان در این خصوص دوچندان شود.

 

نجفی استفاده از ظرفیت و توان تمامی دلسوزان و علاقمندان به منابع طبیعی، جامعه دانشگاهی، اصحاب رسانه و تشکل‌های مردم نهاد را امری ضروری دانست و افزود: تعهد و سلامت اداری، نظارت میدانی بر اجرای پروژه ها، افزایش بهره وری نیروی انسانی، در نظر گرفتن سرمایه های انسانی و... نباید فراموش شود.

 

این مقام مسئول با تاکید فراوان بر ضد عفونی کردن اداره به صورت روزانه، بهداشت فردی کارکنان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم تجمع کارکنان در اتاق ها و محیط اداره و شناسایی موارد مشکوک به بیماری کرونا را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: دورکاری در دستور کار قرار دارد اما باید به گونه ایی باشد که کارها خوب و مرتب در منزل انجام گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار