رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه استان البرز خبر داد؛
رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه استان البرز گفت: یک هزار بسته معیشتی و یک هزار بسته بهداشتی به واسطه نوروز بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد و روزانه 30 هزار ماسک به شهروندان داده می شود.
کد خبر: ۹۲۳۰۴۹۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

به گزارش سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار علی محمودی رئیس بسیج اصناف البرز به فعالیت و استقرار بسیجیان در ورودی های استان و مشارکت در امر غربال گری و تب سنجی اشاره کرد و گفت: تا کنون با توجه به همراهی دانشجویان بسیجی با اصناف توانسته ایم 500 دست لباس بیمارستانی در اختیار کادر درمانی بیمارستان کوثر قرار دهیم.

روزانه 30 هزار ماسک بین شهروندان البرز توزیع می شود/ هزار بسته معیشتی، هدیه نوروزی واحدهای صنفی به محرومین
وی با اشاره به توزیع 10 تن میوه بین محرومین با همت بسیج اصناف البرز، افزود: توزیع 900 دست مانتو و شلوار، 400 جفت کفش و 400 دست کت و شلوار در بین نیازمندان استان از دیگر اقداماتی بوده است که با اتحاد و همراهی اتحادیه های صنفی انجام شده است.

پاسدار علی محمودی به توزیع 500 کیلوگرم شیرینی در مراکز بهداشتی و درمانی استان البرز توسط بسیج اصناف اشاره کرد و اظهار داشت: یک هزار و 300 دست لباس نو، یک هزار بسته معیشتی و یک هزار بسته بهداشتی به واسطه نوروز بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد و روزانه 30 هزار ماسک به شهروندان داده می شود.

رئیس بسیج اصناف البرز با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی با همکاری صمت البرز، تصریح کرد: یکی دیگر از مهم ترین فعالیت های ما نظارت بر نانوایی ها است زیرا طرح فاصله گذاری اجتماعی باید در این صنف با دقت اجرا شود، همچنین در قالب کنترل واحدهای صنفی با مراکزی که اقدام به گران فروشی یا کم فروشی می کنند برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها