به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا در بهزیستی شهرستان ری صورت گرفت؛
خبرگزاری بسیج: همزمان با ورود بیماری کووید 19 به کشور و اطلاع رسانی سراسری و بسیج عمومی، جلسات توجیهی برای مدیران و مددیاران مراکز اقامتی با، همکاری شبکه بهداشت شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۵۰۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸

 

علی نعمتی مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت  :به منظور مقابله با ویروس کرونا، مراکز اقامتی مورد بازدید قرارگرفتند و تمامی موارد جهت ضدعفونی و رعایت اصول بهداشتی به مسئولان مراکز توصیه و تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی مراکز استفاده از مایع دستشویی، ظروف غذاخوری بهداشتی، ضدعفونی اتاق بیماران و تمامی بخش های مرکز ، در اختیار نمودن ماسک و دستکش به مددجویان و پرسنل مورد تاکید ، و هم چنین ممنوعیت پذیرش بیماران جدید ونیز ممنوعیت ترخیص بیماران تبصره 2 ماده 16 و تردد میهمان، افراد متفرقه و ملاقات حضوری با خانواده ها به مراکز اقامتی تا اطلاع ثانوی ابلاغ گردید..

 نعمتی گفت: به همه مسئولین مراکز اعلام شد که در صورت مشاهده موارد مشکوک با  بروزعلائم به بهزیستی ری اطلاع داده شود. همچنین با توجه به شرایط حساس و اهمیت کنترل این موضوع  مسئولین فنی مراکز سه روز در هفته ملزم  هستند که در مرکز حضور یافته و ویزیت بیماران توسط پزشکان صورت پذیرد.

در ادامه مدیر بهزیستی ری اظهار داشت :همکاری لازم با مراکز درخصوص تهیه مواد ضدعفونی کننده و مکاتبه جهت تخفیف پرداخت هزینه های بهداشتی و نیز مکاتبه با بهزیستی استان تهران درخصوص تمدید دوره  شش ماهه بیماران ماده 16 مراکزاقامتی که طول درمان آنها به پایان رسیده است، بخشی دیگر ازاقدامات معاونت امور توسعه و پیشگیری بهزیستی ری درمراکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین درخصوص مقابله با شیوع و کنترل بیماری ویروس کرونا در این مدت بوده است.

 

 

ارسال نظرات