امام جمعه مرند از توزیع هزار و ۱۸۹ بسته غذایی به مناسبت نیمه شعبان در مرند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۵۱۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده، با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان ابراز داشت: امسال به خاطر محدودیت‌های ایمنی و بهداشتی، جشن نیمه شعبان مثل گذشته برگزار نخواهد شد.

وی افزود: با توجه به شبهه افکنی دشمنان به معنویات و مقدسات، از همه درخواست می‌شود به نیت رفع گرفتاری از جامعه بشری هر کس در توان خود مشوق باشد که شب نیمه شعبان با فضیلت ترین شب سال بعد از شب قدر است و همه در داخل خانه‌های خود از دعا و مناجات غفلت نکنند.

حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: افراد سالم روز نیمه شعبان با نیت رفع بلای جهانی و سلامتی امام زمان، روزه گرفته و در شام ولادت، از بلندگوهای مساجد، دعای فرج قرائت شود.

وی خاطرنشان کرد: بسته‌های غذایی نیز در روز نیمه شعبان بین اقشار نیازمند جامعه توزیع می‌شود، در این روز همچنین بسته‌های غذایی نیز در بین تمامی بیماران در بیمارستان‌ها توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام نعمت زاده گفت: در نیمه شعبان به کلیه پرستاران و کادر درمانی شهرستان مرند نیز بسته ارزشمند رضوی شامل گلاب، نبات و نمک اهدا می‌شود.

امام جمعه مرند افزود: به ۱۸ پرستار فعال در بخش ویژه کرونا بیمارستان مرند هم لوح تقدیر و هدیه‌ای در نظر گرفته شده است، به دکتر یگانی پزشک فعال در مبارزه با کرونا نیز حواله رفت و برگشت به مشهد مقدس همراه با خانواده اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام نعمت زاده در بخش دیگری از توزیع بسته مواد غذایی خبر داد و اظهار داشت: هزار و ۱۸۹ بسته غذایی به مناسبت هزار و ۱۸۹ مین سال عمر بابرکت امام زمان (عج) در شهرستان مرند توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به جمع آوری حدود ۳۰۰ میلیون تومان در ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان مرند عنوان کرد: مردم بخشی از هزینه‌های مجالس ترحیم عزیزان خود را در راه مقابله با ویروس کرونا هزینه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها