فرمانده سپاه میانه:

مقابله با بیماری کرونا وظیفه مهم و حیاتی سپاه و بسیج است

فرمانده سپاه میانه، مقابله با بیماری کرونا را یک وظیفه مهم و حیاتی برای نیروهای سپاه تلقی کرد و گفت: نیروهای سپاه در کاری که به او واگذار شده و در خدمت به همنوعان خود ذره ای کوتاهی نمی کنند.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۷۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی امام رضا(ع)، با بیان اینکه  برای خدمت به مردم لبیک گوی فرامین رهبری هستیم، اظهار داشت: سپاه ماموریت ثابتی ندارد و به تناسب اقتضای زمان و نیاز کشور، ماموریتش شناور است و اکنون بیش از یک ماه است که با اقدامات متعدد برای مقابله با بیماری کرونا، در خدمت مردم هستیم.

   وی افزود: سپاه ستون انقلاب است و در تمامی تهدیدات، موج شکنی کرده است و در این مورد نیز تا پایان این مشکل در کنار مردم خواهیم بود.

   محمدی با اشاره به مشکلات رخ داده در چرخه اقتصادی کشور، چرخه تولید، تجارت و امرار معاش جامعه بر اثر بیماری کرونا، احتمال بروز مشکلات پسا کرونایی را متذکر شد و گفت: مسئولین باید با تدوین برنامه های مناسب در این راستا، از بروز مشکلات عدیده برای مردم چه در زمان کنونی و چه پس از پایان این بیماری، جلوگیری کنند.

   وی همچنین بر ضرورت حمایت و حل مشکلات تولیدکنندگان ماسک و مواد ضدعفونی در امر تامین مواد اولیه، تولید و توزیع تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که قیمت تمام شده برای تولید این محصولات به حداقل رسیده و تولیدات به راحتی و با نازلترین قیمت، در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار