معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از تمدید مسابقه کتابخوانی تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: افزایش سرانه مطالعه از اهداف مهم مسابقه کتابخوانی «درخانه بمانیم کتاب بخوانیم» به شمار‌ می رود.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۴۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام‌ احمد حمیدی  گفت: شهروندان می توانند در گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در این مسابقه شرکت کنند که در مجموع ۲۵جلدعنوان‌ کتاب و برای هرگروه سنی کتاب های متفاوتی معرفی شده است.
معاون فرهنگی شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به برگزاری بیش از۱۲هزار آزمون منحصر به فرد در سامانه سیتیزن تبریز تا این لحظه، افزود: آزمون مسابقه تا پایان فروردین‌ماه از طریق سایت سیتیزن تبریز، ادامه دارد تا علاقه مندان بتوانند با آسودگی خاطر به مطالعه کتابها و همچنین مشارکت در بخش آزمون اقدام کنند.
حجت‌الاسلام حمیدی با اعلام اینکه ۳۴۰ هزار جلد کتب‌ فرهنگ شهروندی در سال ۹۸ بین‌دانش‌آموزان کلیه مقاطع تحصیلی و مربیان‌و معلمان توزیع شده است افزود: اکنون فرصت مناسبی برای مطالعه این کتب توسط شهروندان و دانش آموزان است که علاوه بر شرکت در مسابقه کتابخوانی «در خانه بمانیم» با ماندن در خانه در‌ ارتقاء فرهنگ شهروندی و احترام به حقوق شهروندی نقش ایفا کنند.
به گفته وی،  این فرصت برای شهروندان وجود دارد تا در صورت بروز خطا و مشکل، آزمون خود را تجدید نمایند.
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز افزود: از عموم شهروندان فرهنگ دوست دعوت می کنیم تا با غنی سازی اوقات خود در روزهایی که همه برای حفظ سلامت عمومی ناچار به ماندن در خانه هستیم، #در¬_خانه-_بخوانیم و با حضور در این روند فرهنگی، لحظات خوبی برای خود و خانواده مان بسازیم.
 پویش کتابخوانی #در¬_خانه¬_بخوانیم در 4 بخش بزرگسالان، نوجوانان، کودکان و بخش ویژه گام‌های موثری در غنی سازی اوقات فراغت رده‌های سنی مختلف شهروندان تبریزی برداشته است.
در هر یک از بخش‌های مسابقه 99 جایزه 700 هزار تومانی در بخش بزرگسالان، 99 جایزه 400 هزار تومانی در بخش نوجوان، 99 جایزه 250 هزار تومانی در بخش کودکان و 99 جایزه 300 هزار تومانی در بخش ویژه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به لینک‌ زیر مراجعه کنند:Https://citizen.tabriz.ir
ارسال نظرات