تجلیل سردار رزمجو از گروه های جهادی بسیج شهرستان دیلم

صبح امروز سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از فعالیت پایگاه ها و گروه های جهادی ناحیه بسیج صاحب الزمان(عج) شهرستان دیلم در مقابله با ویروس کرونا بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۳۰۷۴۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، در این بازدید سردار رزمجو با حضور در مبادی کنترل ورودی و خروجی شهر، کارگاه‌های تولید ماسک، دستکش، لباس‌های مخصوص کادر پزشکی و ... ضمن سرکشی و بازدید از روند فعالیت‌های گروه‌های جهادی، پس از عرض خدا قوت از فعالان این عرصه تجلیل و تکریم کرد.
تجلیل سردار رزمجو از اعضاء گروه های جهادی بسیج شهرستان دیلم
در این بازدید صمیمی، سردار رزمجو با بیان خاطراتی شیرین از دفاع مقدس و دادن روحیه به بسیجیان و جهادگران عرصه مقابله با ویروس کرونا، فعالیت در این گروه‌های جهادی را نوعی دفاع مقدس در برابر تهاجم دشمن دانست و اظهار داشت: ارزش و اعتبار  فعالیت و تلاش‌های شبانه روز شما در این کارگاه‌ها و پست‌های ایست و بازرسی خود نوعی جهاد مقدس و ارزش و اعتباری والا در نزد پروردگار خواهد داشت.
 

در حاشیه این بازدیدها، امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئولین کارگاه‌های تولیدی و گروه‌های جهادی، گزارشی از روند برپایی و نحوه فعالیت این کارگاه‌ها و گروه‌های جهادی بسیج را برای سردار رزمجو ارائه دادند.
 

در پایان این بازدید یک روزه، سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (عج) استان بوشهر ابراز امیدواری کرد که به همین زودی این بیماری واگیردار از مملکت اسلامی ایران و کل جهان رخت ببندد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار