خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود:

شلوغی خیابان‌های شاهرود نگران کننده است

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: متأسفانه در روزهای گذشته برخی از خیابان‌های شاهرود شاهد حضور پرشمار مردم است و این حضور به دلیل افزایش شیوع کرونا در شهرستان نگران کننده است.
کد خبر: ۹۲۳۰۸۰۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
شلوغی خیابان‌های شاهرود نگران کننده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری با تأکید بر ضرورت حضور شهروندان در منازل خود به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده هایشان، تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شاهرود تا امروز ۸۷۳ نفر با مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری شدند که از این تعداد ۷۱۲ نفر بهبود یافته و مرخص شدند.
وی افزود: ۶۲ نفر در بیمارستان امام حسین (ع) و ۲ تن نیز در نقاهتگاه بستری هستند.
فخری با اشاره به بررسی نقشه موارد مثبت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، ابراز کرد: متأسفانه پس از تعطیلات نوروزی مردم به هشدار‌های مربوط به ویروس کرونا کمتر توجه کردند و خیابان‌ها شلوغ شد.
رئیس ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا شهرستان شاهرود از شهرک‌های ولیعصر (عج)، بهارستان و پردیس با بیشترین موارد مثبت کرونا و با عنوان مناطق قرمز یاد کرد و گفت: اگر بخواهیم زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم باید ضمن رعایت نکات لازم و ماندن در منزل از ایجاد تجمعات جلوگیری کنیم، زیرا هنوز مشکل برقرار است و اتفاقا نگرانی ما برای روز‌ها و هفته‌های آینده است.
فخری ارائه هشدار‌های بیشتر را از سوی مسئولان و رسانه‌های شهرستان خواستار شد واضافه کرد: در محله‌های پرخطر علاوه بر جلوگیری از ایجاد تجمعات، نظارت دستگاه‌هایی همچون دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، اتاق اصناف و نیروی انتظامی برای اعمال محدودیت ها، ضدعفونی کردن معابر و تعطیلی اصناف غیر ضروری بیشتر می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها