مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود از اهدا ۲ هزار بطری مواد ضدعفونی کننده دست به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حمایت از جهادگران عرصه سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۹۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
جواد رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک میلاد امام عصر (عج) و اعیاد شعبانیه با اشاره به اهدا ۲ هزار بطری مواد ضدعفونی کننده به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: این ۲ هزار بطری شامل ۲۵۰ سی سی الکل ۸۱ درصد برای ضدعفونی است.
وی افزود: هدف از این اهدا حمایت از کادر بهداشتی درمانی شهرستان که در خط مقدم مقابله با کرونا حضور دارند انجام شده است.
مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود خاطر نشان کرد: این مواد در مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان و همچنین اهدا به خانواده‌های مبتلا به کرونا استفاده خواهد شد.
وی با بیان اینکه در مرحله اول نیز ۲۵۰۰ بطری مواد ضدعفونی کننده به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اهدا شد گفت: حمایت سپاه ناحیه شاهرود از کادر درمانی و پزشکی شهرستان در راستای مقابله با کرونا با اهدا بسته‌های میان وعده، بسته‌های بهداشتی و اهدا ماسک و گان انجام شده و ادامه خواهد داشت.
مسئول بهداری سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تحویل نقاهتگاه شاهرود به مجموعه سپاه و بسیج جامعه پزشکی افزود: این نقاهتگاه با بیش از ۱۱۰ تخت آماده پذیرایی از بیماران مرخص شده از بیمارستان برای گذران طول درمان می‌باشد و تاکنون ۳ بیمار بهبود یافته کرونایی نیز در آن پذیرش شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها