خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع):
حجت الاسلام ولی زاده گفت:نشان دادن عشق و محبت به نظام اسلامی و حاکمیت دینی و باور قلبی به اندیشه‌های ناب ولایت فقیه و امام راحل، در این دوران تمرین سربازی برای امام عصر و زمینه ساز ظهور خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۳۱۰۸۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۵

 
حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان و امام مسلمین گفت: حضرت حضرت ولی عصر (عج) حلقه اتصال میان آسمان و زمین و همچنین مخلوقات و خالق یکتا است و باید به ایشان توسل و توکل بیشتری داشته باشیم و خود را آماده ظهور عینی و علنی کنیم.

وی افزود: هرگونه رفتار و نشان دادن عشق و محبت به نظام اسلامی و حاکمیت دینی و باور قلبی به اندیشه‌های ناب ولایت فقیه و امام راحل ،در این دوران تمرین سربازی برای امام عصر  و زمینه ساز ظهور خواهد بود.

حجت الاسلام ولی زاده عنوان کرد:علائم ظهور بسیار نمایان شده است و نمونه‌هایی از نشانه‌های ظهور امروزه در سراسر دنیا دیده می‌شود و فساد و فحشا در عالم بسیار علنی شده است.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که  کشور‌های اندکی حاکمیت اسلامی را به مرحله عملی رساندند گفت: در دنیا قریب به ۶۰ کشور مسلمان داریم، اما هیچ کدام حاکمیت اسلامی را درست رعایت نکرده‌اند جز کشور ایران که باز هم در آن فساد و فحشا دیده می‌شود و برخی از مردم و مسئولین رفتاری به غیر از آموزه‌های دینی را سرمشق کارشان قرار دادند و تمام این‌ها نشان از مظلومیت دین در این عرصه است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با اشاره به فضاسازی رسانه های بیگانه در خصوص موضوع قم  به عنوان منشا کرونا گفت: این موضوع به این دلیلل گسترش پیدا کرد که دشمنان اسلام می‌خواستند تقدس قم را که سرچشمه و نماد علم و عمل به دین اسلام است را خدشه دار کنند.

وی ادامه داد:در اندیشه سران استکبار نیز شیعه پرنده‌ای تیز پرواز است که تیر ما به او نخواهد رسید این پرنده دو بال دارد و یک بال آن سرخ و عرصه کربلا و شهادت است که شیعه را شکست ناپذیر می‌کند و بال دیگر آن بال سبز اعتقاد به مجنی عالم است که موجب امیدواری شیعیان می‌شود و در آخر این پرنده زرهی دارد که ولایت فقیه است اعتقاد به ولایت فقیه شیعه را نفوذ ناپذیر می‌کند.

وحجت الاسلام ولی زاده خاطر نشان کرد: به فرموده عالمان  و بزرگان ما ،دینداری در آخرالزمان مانند نگه داشتن آتش در کف دست است و میتوان گفت که ظهور نزدیک شده  و انسان باید دین را از عالمان واقعی و قرآن کریم الگو برداری کند تا انشاالله به زودی شاهد ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.
 
انتهای پیام/غیور
ارسال نظرات
پر بیننده ها