خبرهای داغ:
رزمایش فرهنگی جهادی بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته ملزومات متنوع بهداشتی و فرهنگی بین خانواده‌های عزادار ویروس کرونا همزمان با جشن نیمه شعبان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۳۱۱۵۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با شب نیمه شعبان و فرارسیدن میلاد موفورالسرور حضرت مهدی موعود (عج)، جمعی از دانش آموزان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش قم در رزمایشی فرهنگی جهادی به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان و با هماهنگی قرارگاه سردار شهید سلیمانی و ستاد کریمه اهل بیت (ع)، تعداد ۱۱۰ بسته شامل اقلام متنوع فرهنگی و بهداشتی را بین خانواده‌هایی که در دوران بیماری ویروس کرونا، عزادار شده و یا دچار استرس و نگرانی ناشی از مشکلات بیماری و بیمارستانی این ویروس شدند، توزیع کردند.
 
رزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان+ تصاویررزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان+ تصاویر
بسته‌های آماده شده شامل کیک تولد خانگی، مواد خوراکی، پرچم لبیک یا مهدی (عج) جهت نصب درب منزل، ماسک و مواد ضدعفونی و هدایایی از قبیل: اسباب بازی، خوراکی، قاب عکس سردار شهید سلیمانی و حضرت آقا و ... بود که نسبت به سن و جنس دانش آموزی که در این خانواده بخاطر کرونا تحت تاثیر قرار گرفته، تهیه شده بود.
 
رزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان+ تصاویررزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان+ تصاویر

شناسایی خانواده‌های فوق به همت دانش آموزان و مسئولان آموزشگاه‌های نواحی مختلف و با مساعدت امین هر محله صورت گرفت تا موازی کاری پیش نیاید، سپس با مشارکت خود دانش آموزان و خیرین، اقلام مورد نظر تهیه و از عصر روز چهارشنبه ۲۰ فروردین در محل هنرستان فخری ناحیه ۲ قم، بسته بندی و نهایتا تا اواخر شب، بین خانواده‌های مورد نظر توزیع شد تا در شب نیمه شعبان، شادی و نشاط را برای دانش آموزان عضو خانواده‌های آسیب دیده به ارمغان آورد.

همچنین همزمان با بسته بندی و توزیع ملزومات فوق الذکر، کارگاه دوخت ماسک نیز به همت معلمان و دانش آموزان هنرستان فخری دایر بود و دانش آموزان بسیجی اقدام به ضدعفونی فضای هنرستان می‌کردند.

حضور دانش آموزان بسیجی واحد‌های پسرانه و دخترانه در این رزمایش، نقش آفرینی رزمندگان نوجوان دوران دفاع مقدس در دهه ۶۰ را در خط مقدم و پشتیبانی‌های پشت جبهه رقم می‌زد.
رزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان+ تصاویررزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان+ تصاویررزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان+ تصاویررزمایش بسیج دانش آموزی قم با توزیع ۱۱۰ بسته فرهنگی در شب نیمه شعبان+ تصاویر

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها