معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد، ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی عمومی را مهمترین راهکار برای مقابله با شیوع کرونا دانست و گفت: از ابتدای همه گیر شدن ویروس کرونا، ۳۳ محتوای سمعی و بصری در کارگروه فرهنگی قرارگاه پدافند زیستی استان یزد تولید و منتشر شده است.
کد خبر: ۹۲۳۱۱۸۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ «سیدحسین راسخی» در حاشیه مراسم رونمایی از آثار فرهنگی مقابله با شیوع کرونا ضمن گرامیداشت شهید مدافع سلامت استان یزد، اظهار کرد: کارگروه فرهنگی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا زیرمجموعه قرارگاه پدافند زیستی محیطی استان، فعالیت خود را از ابتدای همه گیر شدن این بیماری آغاز کرده است.
وی افزود: ساخت سه انیمیشن با محوریت جهش تولید و مقابله با شیوع کرونا، دو سری محتوای موشن گرافیک، سه مورد طراحی پوستر، تولید سه مورد نماهنگ، چاپ بیش از دو هزار بنر آموزشی و آگاه‌سازی در حوزه مقابله با کرونا و ساخت ۲۰ کلیپ دو دقیقه‌ای با محوریت بهداشت روانی از جمله اقدامات انجام شده در کارگروه فرهنگی قرارگاه پدافند زیستی است.
معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد، فرهنگ‌سازی بیش از پیش و ارتقا سطح آگاهی عمومی را از جمله مهمترین اهداف این کارگروه فرهنگی دانست و بیان کرد: شکست ویروس کرونا مستلزم عزم ملی و مشارکت تمام اقشار جامعه در راستای رعایت بهداشت فردی است.
راسخی در ادامه رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی را یکی از مهمترین راهکار‌های قطع چرخه شیوع کرونا در استان و کشور عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۳ اثر محتوایی در کارگروه فرهنگی قرارگاه پدافند زیستی استان یزد تولید و منتشر شده است.
وی در پایان با بیان این‌که فعالیت‌های این کارگروه تا ریشه کن کردن کامل ویروس کرونا در استان ادامه داد، خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگی بنیادی‌ترین راهکار برای توسعه همه جانبه جامعه است و باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات