خالویی
روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد:
بسیجیان پایگاه شهید حلاج حوزه 367 ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرستان ری اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ژل ضدعفونی نمودند.
کد خبر: ۹۲۳۱۱۹۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

به گزارش سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج،بسیجیان پایگاه شهید حلاج حوزه 367 ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرستان ری اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ژل ضدعفونی نمودند.راه اندازی کارگاه تولید ژل ضدعفونی به همت بسیجیان پایگاه شهید حلاج شهرستان ری

راه اندازی کارگاه تولید ژل ضدعفونی به همت بسیجیان پایگاه شهید حلاج شهرستان ری

راه اندازی کارگاه تولید ژل ضدعفونی به همت بسیجیان پایگاه شهید حلاج شهرستان ری

راه اندازی کارگاه تولید ژل ضدعفونی به همت بسیجیان پایگاه شهید حلاج شهرستان ری

به گزارش سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) شهرستان ری ، پایگاه بسیج شهید حلاج ،حوزه 367 موسی بن جعفر(ع) به همت جهادگران بسیجی و خیرین ، اقدام به ایجاد کارگاه تولید ژل ضدعفونی دست نموده اند.

سرهنگ فخاری فرمانده سپاه شهرستان ری گفت:این اقدام شایسته با رعایت موازین بهداشتی و نظارت متخصصین امر انجام می شود و پس از تولید و بسته بندی در محله های بی بضاعت و کم برخوردار اقدام به توزیع رایگان می نمایند.

وی افزود: این اقدام از همگرایی و هم افزایی و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به قول امامین انقلاب هر کجا مردم پای کار آمدند آن مسئله و پدیده به بهترین شکل حل شد. الان نیز شاهد آن هستیم که با وجود خساراتی که این بیماری به جامعه وارد آورده است اما شاهد همدلی مردم برای مبارزه با این ویروس منحوس و عبور از این بحران هستیم. 

گروه جهادی شهید حلاج متشکل از بسیجیان پایگاه شهید حلاج می باشد که علاوه بر این اقدام ، در طول دوماهه گذشته به امرمهم ضد عفونی معابر و اماکن عمومی روستای قلعه نو حاج موسی و توزیع مواد ضد عفونی نموده است.

جهاد ادامه دارد...

ارسال نظرات