مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان حاجی آباد گفت: در پی کمبود خون جمعی از بانوان بسیجی با مراجعه به پایگاه انتقال خون درشهرستان بارعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به انتقال خون به بیماران نیازمندکردند.
کد خبر: ۹۲۳۱۱۹۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از پیارم ،درروزهای که مردم با ویروس خطرناک کرونا دست و پنجه نرم می کنندشاهدرکود وخلوتی مراکز انتقال خون در استان هرمزگان به ویژه در شهرستان حاجی آباد هستیم.
زهرا علیمحمدی، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان حاجی اباد در گفتگو با خبرنگار پیارم با اشاره به اهمیت انتقال خون به ویژه در روزهای حساس کرونای اظهار کرد: جهاد همیشه ادامه دارد و این بار در روزهای کرونای انتقال و اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگترین جهادها محسوب می شود.
علیمحمدی گفت: در همین راستا در پی کمبود خون در شهرستان حاجی آباد جمعی ازبانوان بسیجی بامراجعه به پایگاه انتقال خون در شهرستان با رعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به انتقال خون به بیماران نیازمندبه خون در شهرستان کردند.

وی افزود: این عمل خیرخواهانه که به همت بسیج جامعه زنان باهمکاری بسیج جامعه پزشکی و پایگاه انتقال خون شهرستان در مرکز انتقال خون انجام شدموجب شده که اقشار مختلف مردم با شرکت در این سنت حسنه به بیماران نیازمند به خون کمک کنند و ذخیره خونی پایگاه انتقال خون را به شرایط مطلوب برسانند.

ارسال نظرات