فرماندار و رئیس شورای تامین به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) برای سربازان گمنام امام زمان(عج) پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۳۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرماندار و رئیس شورای تامین به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) برای سربازان گمنام امام زمان(عج) پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی

مقام معظم رهبری: «وزارت اطلاعات مظلوم است، اما در اوج مظلومیت اقتدار دارد. در اقتدار وزارت اطلاعات همین بس که هنوز سازمان‌های بزرگ جاسوسی دنیا در کف عملیات‌های اطلاعاتی-امنیتی آن مانده اند و انگشت حیرت به دهان گرفته اند. "

از آنجا که سطح احساس امنیت جامعه با میزان پیشرفت آن جامعه رابطه مستقیم و تنگاتنگ دارد و همان مقدار که میزان احساس امنیت افزایش یابد زمینه رشد و خلاقیت نیز فراهم می‌گردد؛ و صیانت از منافع ملی و ارزش‌های نظام اسلامی، حفظ انسجام، مبارزه با تروریسم و تامین امنیت مردم عزیز ایران اسلامی از اهم خدمات سربازان گمنام امام زمان (ارواحنا له الفداء) است.

مسلماً نام گذاری چنین روزی یادآوری مجاهدت‌های این عزیزان است، آنانی که گمنام عاشق می‌شوند، گمنام می‌اندیشند، گمنام ره می‌پویند، گمنام می‌رزمند و، چون شمعی گمنام می‌سوزند و نور آرامش می‌پراکنند و مردم آن‌ها را نمی‌شناسند، ولی مسلما عظمت و بزرگی این سربازان بر کسی پوشیده نیست، سربازانی که یقیناً «بودن» مان در گرو فعالیت آن‌ها و «امنیت» مان در ازای به خطر افتادن «امنیت» آن‌ها است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد خجسته منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) از تلاش‌های صادقانه و خالصانه این عزیزان در سنگر امنیت و آرامش جامعه قدردانی می‌نمایم و امید دارم که در سایه‌ی توجهات خاص آن حضرت موفق و موید باشند.

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
مرتضی حمیدی
فرماندار و رئیس شورای تامین تربت جام
ارسال نظرات
پر بیننده ها