خبرهای داغ:
محمد خالوئی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و جهان، توسل به حضرت بقیه الله اروحنا له الفدا برای ریشه کردن شدن این ویروس ضروری است.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۵۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام جواد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر ضرورت بزرگداشت یوم الله نیمه شعبان گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و جهان، توسل به حضرت بقیه الله اروحنا له الفدا برای ریشه کردن شدن این ویروس ضروری است.

وی ادامه داد: دعای توسل به امام زمان (عج) به صورت دسته جمعی توسط اعضای خانواده، تبریک و تهنیت این روز به اعضای خانواده و اقوام به صورت مجازی، فضا سازی منازل، پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج و پخش سرود‌ها و سخنرانی‌های مهدوی از جمله موارد لازم در این ایام خجسته است.

حجت الاسلام جواد احمدی با تاکید بر برگزاری مراسم ختم قران جهت سلامتی وجود مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: پرداخت صدقه به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج)، قرائت خانوادگی دعای ندبه، تجدید عهد اعضای خانواده و اقوام در فضای مجازی به دنبال قرائت دعای عهد به صورت مستمر و منظم هر روز صبح از صبح روز نیمه شعبان ثواب بسیاری دارد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در پایان تصریح کرد از روز نیمه شعبان قرار بگذاریم هر هفته یک بار نماز امام زمان (عج) بخوانیم و هر مقدار که قادر هستیم قرآن قرائت کنیم و به امام زمان (عج) هدیه کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار