خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از توزیع ۵ هزار ماسک در مناطق عشایری استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۶۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، "عیسی برجی" در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در راستای مبارزه با بیماری کرونا، بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی 5 هزار ماسک در بین خانواده های مناطق عشایری استان توزیع کرده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به تشکیل قرارگاه سلامت در استان، افزود: این نهاد با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر اقدام به راه اندازی 30 ایستگاه تب سنجی در سطح استان کرده است.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح 350 نفر از بسیجیان ما همکاری داشته اند.

برجی همچنین از اعزام 24 تیم پزشکی در قالب طرح "شهید رهنمون" جهت آموزش اصول و راه کارهای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در سطح خراسان شمالی خبر داد.

وی از چاپ و توزیع 7 هزار و 500 پوستر آموزشی حاوی اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا توسط این نهاد در سطح خراسان شمالی خبر داد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: لیست بیماران نیازمند حساس، پیوندی و دیالیزی خراسان شمالی از 10 مجموعه مرتبط گرفته شده و 2500 پک بهداشتی به کمک بهداری سپاه استان آماده و در دست توزیع است.

برجی همچنین از بسته بندی و توزیع مواد ضدعفونی دست و سطوح به تعداد ۷ هزار و 500 قوطی برای مناطق محروم خراسان شمالی، توسط بسیج جامعه پزشکی خبر داد.

وی بیان داشت: 280 میلیون ریال مجموع کمک خیرین امدادگران عاشورا با سپاه و علوم پزشکی جهت تهیه ماسک و دستکش برای مناطق محرم استان از دیگر فعالیت های این نهاد در مبارزه با بیماری کرونا است.

برجی به راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در محل نمایشگاه های بین المللی مرکز استان اشاره کرد و افزود: 200 تخت نظامی نیز در بیمارستان صحرایی به همت سپاه تجهیز شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 127 تخت بیمارستانی و 22 قلم تجهیزات به بیمارستان امام حسن(ع) به همت این نهاد تحویل شده است.

برجی همچنین از تشکیل کمیته طب سنتی جهت استفاده از افراد متخصص این حوزه در مهار و مقابله با بیماری کرونا در این سازمان خبر داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها