معاون اجتماعی یگان ویژه نیروهای مسلح آذربایجان غربی:
معاون اجتماعی یگان ویژه نیروهای مسلح آذربایجان غربی گفت: تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا به طور قطع در کنار اقشار مختلف مردم هستیم.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۷۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

 رحمت رحیمی امروز در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، اظهار کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا در بین اقشار مختلف مردم نگرانی‌هایی به بار آورده است، ولی آحاد جامعه باید این اطمینان خاطر را در خودشان پرورش دهند تا زمانی که این بیماری ریشه‌کن شود به طور قطع همانند کادر درمانی در کنارشان هستیم.

وی در ادامه سخنان خود به گوشه‌ای از اقدامات معاونت اجتماعی یگان ویژه نیروهای مسلح استان برای مقابله با این ویروس، اشاره کرد و گفت: ضدعفونی همه معابر، تهیه و توزیع مواد بهداشتی در بین نیازمندان، راه‌اندازی ایستگاه سلامت برای تست فشارسنج و تب و معاینه، توزیع ماسک و دستکش بخشی از اقدامات انجام گرفته در این زمینه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور، نگرانی و دغدغه‌هایی برای هموطنان به وجود آورده است، ولی مردم باید مطمئن باشند که فرزندان‌شان در نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج تا غلبه کامل بر این بیماری و بازگشت شرایط عادی، در صحنه مشارکت و کمک، آماده و فعال خواهند بود.

معاون اجتماعی یگان ویژه نیروهای مسلح استان، اظهار کرد: همواره در کنار شما مردم هستیم و با توجه ذات اقدس الهی، عنایات حضرت ولی عصر (عج) همچنین مشارکت و همکاری مردم این بحران را نیز با سربلندی و به زودی پشت‌سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظرات