فرمانده حوزه امام علی (ع) ربط گفت: ۲۰ روستای شهر ربط علیه ویروس کرونا ضدعفونی شد.
کد خبر: ۹۲۳۱۲۸۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، سروان پاسدار اسماعیل حضرتی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در این شهرستان، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۰ روستای شهر ربط از توابع بخش مرکزی سردشت علیه ویروس کرونا سمپاشی و ضدعفونی شده است.

وی با اشاره به انجام عملیات سمپاشی و ضدعفونی روستاهای شهر ربط، ادامه داد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت ربط را روستاییان تشکیل می‌دهند سعی بر آن است که اغلب روستاهای در معرض خطر به منظور پیشگیری و کنترل ویروس، ضدعفونی و گندزدایی شود.

وی با بیان اینکه با همکاری بسیج و نیروهای مردمی بیش از ۲۰ روستای شهر ربط علیه ویروس کرونا گندزدایی و ضدعفونی شدند، گفت: با اهدای ماسک برای اهالی روستاها توسط حوزه امام علی (ع) ربط، توانستیم روستاها را تحت پوشش قرار دهیم.

حضرتی از توجه فرمانده سپاه سردشت برای انجام عملیات ضدعفونی سطح خیابان‌ها و معابر شهرربط  قدردانی کرد و افزود: لازم است تا فروکش کردن بحران، این عملیات‌های ضدعفونی به طور مرتب و روزانه استمرار داشته باشد.

فرمانده حوزه امام علی ( ع) ربط گفت: اهالی روستاها به منظور حفظ سلامت خود و خانواده باید از تجمع در داخل روستاها و انجام بازی‌های گروهی پرهیز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات