سردارسالاری از آغاز رزمایش «کمک مومنانه» در استان خبر داد که در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و به همت سپاه و بسیج در استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۲۱۹۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان د درحاشیه جلسه رزمایش کمک مومنانه در هرمزگان اظهار کرد: بعد از فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نیمه شعبان، سپاه تصمیم به برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه گرفت و ما در مجموعه سپاه و بسیج هرمزگان با همکاری و مشارت مردم و دیگر دستگاه ها رزمایش کمک مومنانه در استان را آغاز کردیم .

وی افزود: سپاه با محوریت ۱۰۰۰ پایگاه بسیج و قرارگاه های تحول محلات رزمایش سراسری «کمک مومنانه» را در سطح استان برگزار می‌کند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان عنوان کرد: با کمک و همدلی همه مردم و مسئولان بتوانیم کمک‌های مردمی خوبی را برای نیازمندان، زنان بی‌سرپرست و افراد بیکارشده در اثر کرونا جمع‌آوری کنیم.

به گفته سردار سالاری، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی عید نیمه شعبان بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری‌رساندن به افراد کم‌بضاعت تاکید داشتند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اضافه کرد: در راستای عمل به منویات معظم‌له و همچنین کمک به اقشار نیازمند و کم‌درآمد، وکسانی که به دلیل بیماری کرونا دچار آسیب شدند رزمایش سراسری «کمک مومنانه» در هرمزگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح از ظرفیت خیرین و ائمه جمعه و جماعت استفاده خواهد شد، عنوان کرد: این رزمایش از نیمه شعبان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خاطر نشان کرد: کمک‌های مردمی در رزمایش سراسری «کمک مومنانه» که به صورت کالا خواهد بود در همان محل و جغرافیا به افراد نیازمند اعطا می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید.

ارسال نظرات