خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه افزایش ترددهای غیرضروری در کاشان نگران‌کننده است، گفت: شکست کرونا همکاری مردم را می‌طلبد.
کد خبر: ۹۲۳۳۷۰۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سیدعلیرضا مروجی ضمن انتقاد از عدم رعایت شهروندان در ترددهای و عبور و مرورها اظهار داشت: کاهش ورود بیماران به بیمارستان به معنی پایان ویروس کرونا در کاشان نیست و ما از ترددهای غیرضروری شهروندان نگران هستیم.

وی با بیان اینکه افزایش ترددهای غیرضروری افزایش ورود بیماران به بیمارستان را نتیجه می‌دهد، افزود: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیازمند همکاری بیش از پیش شهروندان کاشانی است و بر همین اساس از تمامی شهروندان درخواست می‌شود تا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به کاهش روند بستری بیماران در بیمارستان های منظقه کاشان ابراز داشت: بیش از دو هزار و 250 بیمار مشکوک تنفسی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کاشان خدمات درمانی را دریافت کرده و با بهبود وضعیت جسمی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه از تمامی شهروندان تقاضا داریم تا طرح فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند، گفت: از تمامی شهروندان تقاضا داریم تا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و مسائل و نکات بهداشت فردی را نیز رعایت کنند تا به زودی شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها