مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصلاندوز مغان: رزمایش "کمک مومنانه" راهی است برای رسیدن به فرمانروایی در بهشت، هر نیکوکاری با شرکت در این رزمایش، می‌تواند جزو فرمانروایان بهشت باشد.
کد خبر: ۹۲۳۳۹۷۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری اصلاندوز در تشویق خیرین به لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در فرمان عمومی کمک مومنانه به نیازمندان در یادداشتی نوشت:

قرآن کریم در تشویق انسانها به انفاق و بخشش و احسان یک شرط اساسی را پیش روی احسان کنندگان قرار داده است و آن " من جاء بالحسنه" است. احسان در صورتی به درد انسان می خورد که آن احسانش را بتواند به محضر خدای متعال در قیامت برساند. زیرا برخی از احسانات به خاطر عدم آشنایی فرد نیکوکار با حساسیت مسائل مربوط به احسان ، از گزند وسوسه های شیطان در امان نمی مانند و شیطان با انواع حیله ها، اعمال خیر را به ریا و یا منت و یا اذیت زبانی و عملی آلوده و تباه می کنند و در نهایت در روز قیامت انسان نیکوکار هیچ یک از احسانات خود را در پرونده اعمال خود نمی بیند و از تباه شدن آنها حسرت می خورد.

رزمایش "کمک مومنانه" راه و معبر امنی است که می تواند احسان های خیرین عزیز را از گزند آسیب های تباه کننده حفظ کند . همچنین رزمایش "کمک مومنانه" راهی است برای رسیدن به فرمانروایی در بهشت، هر نیکوکاری با شرکت در این رزمایش ، می تواند جزو فرمانروایان بهشت باشد زیرا رسول خدا (ص) فرمودند:
« خدا بندگانی دارد که در بهشت فرمانروایی می کنند.
گفته شد: ای رسول خدا! آنان کیانند؟
فرمود: کسانی که نیاز مومنی را برطرف کنند و این کار میان خودشان مخفی بماند». (مفاتیح الحیات، ص 495)
سپاه به عنوان دبیر رزمایش سراسری کمک مومنانه با تشکر از همه اعضای قرارگاه این رزمایش، در راستای جامعه عمل پوشاندن به فرمان فرمانده معظم کل قوا، با شناسایی جامع از نیازمندانی که در جریان بیماری کرونا در مضیقه مالی قرار گرفته اند اقدام به جمع آوری کمک مومنان و نیکوکاران عزیز به آسیب دیدگان از کرونا کرده است.

با توجه به ابراز رضایت و خرسندی عمده خیرین از اقدمات حمایتی که در شهرستان اصلاندوز با همکاری اعضای قرارگاه انجام شده از اینکه کمک هایشان از این طریق به دست نیازمندان می رسد و بسیج را یکی از مطمئن ترین و قوی ترین سیستم ها در مدیریت مشکلات می‌دانند ضمن تقدیر مجدد از همه خیرین و نیکوکاران عزیز عشایر و اهالی شهرستان اصلاندوز از آن عزیزان می‌خواهیم به ندای رهبر عزیزمان مثل همیشه لبیک گفته و یاریگر خادمان خود در سپاه ناحیه عشایری باشند و مطمئن باشند که یک اراده راسخی برای رساندن کمک های شما به دست نیازمندان وجود دارد و انشاالله بار دیگر برگ زرینی از زیبایی های شهرستان اصلاندوز در تاریخ انقلاب در دنیا ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری

ارسال نظرات