خبرهای داغ:
مسئول بسیج اقشار سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، به راه اندازی ۲۸۰ کارگاه تولید ماسک در شهرستان ها اشاره کرد که موفق به تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد ماسک تا کنون شده اند و کمک قابل توجه های به حوزه بهداشت استان کرده اند.
کد خبر: ۹۲۳۴۸۹۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، «عین الله حاتمی» در نشست نقش رسانه ها در رزمایش مواسات که در محل ساختمان اقشار بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه در نخستین روزهای شیوع کرونا ویروس، بسیجیان و سپاهیان در خط مقدم مقابله با این بیماری حضور یافتند، اظهار کرد: از نیمه دوم اسفندماه سال گذشته 31 مرکز تب سنجی در سراسر استان راه اندازی شد.

مسئول بسیج اقشار سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه نیروهای بسیجی در مبادی پرتردد شهرها متمرکز شدند، افزود: طی این مدت 180 هزار نفر غربالگری و قریب به 6 هزار نفر از افرادی که علایم مشکوک ابتلا به کرونا را داشتند، به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی به راه اندازی 280 کارگاه تولید ماسک در شهرستان ها اشاره کرد که موفق به تولید یک میلیون و 600 هزار عدد ماسک تا کنون شده اند و کمک قابل توجه های به حوزه بهداشت استان کرده اند.

حاتمی، تهیه 150 هزار بطری مایع ضدعفونی دست را از دیگر فعالیت ها ذکرد و گفت: از این میزان 125 هزار بطری در اختیار خانوارهای روستایی قرار گرفت. 

مسئول بسیج اقشار سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، ضدعفونی معابر و سطح شهر را از دیگر برنامه های جهادی سپاه معرفی کرد و گفت: در حال حاضر تمرکز ما بر ضدعفونی بیمارستان ها، مراکز درمانی و درمانگاه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها