فرمانده حوزه مقاومت شهید مطهره نارویی جالق:

40 بسته معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان جالقی توزیع شد

فرمانده حوزه مقاومت شهید مطهره نارویی جالق گفت:۴۰ بسته معیشتی و بهداشتی در قالب در قالب رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان بخش جالق توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۳۵۷۷۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
الهه آسکانی، فرمانده حوزه مقاومت شهیده مطهره نارویی جالق سراوان در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان، گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و کمک به نیازمندان و مشاغل آسیب پذیر در کرونا ۴۰ بسته معیشتی و بهداشتی در قالب در قالب رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان بخش جالق توزیع شد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تعطیلی کسب و کار‌ها در پی شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم این منطقه برای امرار معاش دچار مشکل شده اند، لذا این رزمایش به منظور کمک رسانی به این افراد اجرا شده است.

آسکانی بیان کرد: در همین راستا ۲۰ بسته مواد غذایی شامل برنج، ماکارانی، روغن، کنسرو لوبیا و تن ماهی توزیع شده است.

فرمانده حوزه مقاومت شهیده مطهره نارویی بخش جالق ادامه داد: همچنین ۲۰ پک بهداشتی میان افراد کم درآمد که به دلیل شیوع کووید ۱۹ دچار مشکل شده اند در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع شد.

آسکانی خاطر نشان کرد: یکی از رسالت‌های سپاه در مواقع بحران، کمک به نیازمندان است که از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس، سپاه به یاری مردم و مدافعان سلامت شتافت
وی در پایان خاطر نشان کرد: بانوان بسیجی بخش جالق نیز با راه اندازی کارگاه تولید ماسک به کمک مدافعان سلامت و اهالی این منطقه شتافتند.
ارسال نظرات