خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان :
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان گفت: با نظر دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برخی از مساجد شهرهای استان که در وضعیت سفید هستند با رعایت پروتکل بهداشتی شروع به فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۳۷۱۶۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
بعضی مساجد استان گلستان با رعایت پروتکل بهداشتی باز می‌شود

حجت‌الاسلام محسن کیایی اظهار کرد: به زودی برخی از مساجد شهرهای استان گلستان که به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارند، شروع به فعالیت خواهند کرد.


وی با اشاره به بسته شدن مراکز مذهبی و مصلی‌های نماز جمعه در زمان شیوع کرونا تصریح کرد: به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا این مراکز تعطیل شده تا بر اثر تجمع سلامتی مردم به خطر نیفتد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان ادامه داد: طی یکی دو روز آینده وزیر بهداشت و درمان در کشور و دانشگاه علوم پزشکی در استان با شورای سیاستگذاری جلسه‌ای خواهند داشت تا ضمن بررسی شرایط بهداشتی و سلامتی مردم در شهرهایی که وضعیت آنها به لحاظ بیماری کرونا سفید است در ایام شب‌های قدر مساجد باز شده و با رعایت پروتکل بهداشتی فعالیت کنند.


وی با اشاره به طرح «کمک مومنانه» و «رزمایش مواسات» در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم ایران و استان گلستان استقبال خوبی از این رزمایش کردند و ما امسال شاهد کمک‌های بسیار خوبی از سوی مردم و خیران برای نیازمندان بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها