تهیه و توزیع 200 بسته کمک مومنانه در بین خانواده های دانش آموز نیازمند در کرج

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه آموزش و پرورش کرج از تهیه و توزیع بیش از 200 بسته کمک مومنانه در بین دانش آموزان نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۷۲۹۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از کرج، هادی خان محمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه سه آموزش و پرورش کرج ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان و در راستای عملی شدن مطالبه مقام معظم رهبری در سخنرانی روز نیمه شعبان مبنی بر اجرای مساوات و کمک مؤمنانه ، افزود: مدبریت آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج در روز اول ماه مبارک رمضان با همکاری هیئت رزمندگان شمال کرج بیش از 200 بسته ی غذایی و بهداشتی تهیه و در بین دانش آموزان و خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه طرح «کمک مؤمنانه» تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: همکاران و خیرین ناحیه در حال جمع آوری و ارسال کمک های نقدی خود برای تهیه اقلام غذایی مورد نیاز و توزیع در بین دانش آموزان نیازمند هستند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 3 کرج در پایان با تاکید بر نقش حمایتی خیرین و همکاران، خاطر نشان کرد: مرحله دوم این طرح در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار