رئیسی نژاد دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) از آغاز پویش #همسفره همسایه به منظور تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در یزد خبر داد
کد خبر: ۹۲۳۷۳۰۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، علی اصغر رئیسی نژاد اظهار کرد: جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) باتوجه به رسالت و وظیفه‌ای که برای خدمت رسانی به، ولی نعمتان انقلاب مخصوصاً درحاشیه شهر بر دوش دارد از زمان تاسیس تاکنون خدمات مختلفی ازجمله کار‌های اقتصادی، پزشکی، آموزشی و... داشته است.

دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) عنوان کرد: اکنون با توجه به شیوع ویروس منحوس کوید ۱۹ ما نیز همچون سایر تشکل‌های مردمی برای مبارزه با کرونا انجام فعالیت‌هایی همچون ضدعفونی و گندزدایی از محلات حاشیه شهرو توزیع وسایل بهداشتی را در دستور کار قرار داده ایم.

رئیسی نژاد افزود: جمعیت امام حسن (ع) برای لبیک به بیانات رهبر انقلاب درنیمه شعبان برای همدلی و مواسات با، ولی نعمتان انقلاب پویشی را با عنوان #همسفره_همسایه ایجاد کرده است.

وی گفت: در تدارک این هستیم که به کمک مردم و خیرین و با استفاده از ظرفیت‌ها و تشکل‌های دانشجویی دراستان بسته‌های معیشتی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان تهیه و بین مردم آسیب دیده به خاطرکرونا در روز ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) که روز اکرام وخیرین می‌باشد توزیع کنیم.
ارسال نظرات