نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، گفت: مسیر حمایت از قدس جهادی عظیم است.
کد خبر: ۹۲۴۱۵۲۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه این هفته، مسیر حمایت از قدس را جهادی عظیم دانست و گفت: مسئله قدس موضوع غصب فرهنگ و تمدن است و باید در این جهاد عظیم نشان دهیم که قدس شریف از مکتب اسلام و از مکتب وحی است، نه از صهیونیست ظالم و نژادپرست و این را باید در روز قدس فریاد زد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام روز قدس امسال را متفاوت از سال‌های قبل اعلام کرد و افزود: تریبون امسال روز قدس با صدایی رسا در اختیار ولی امر مسلمین و قطب تحول آفرین است که اقتدار جهادگران این میدان را بیشتر و این جبهه را به مقصد نزدیک‌تر می‌کند و تخم یأس را در دل بدخواهان خواهد کاشت و ندای آزادی قدس شریف در مسیر فرج شنیده می‌شود.

وی گفت: از زمان اعلام روز قدس توسط امام راحل و پذیرش از سوی مسلمانان و آزادیخواهان جهان، شاهد آثار بسیاری در حمایت از این مکان مقدس و مردم مظلوم فلسطین بوده ایم.

نماینده، ولی فقیه در استان به لیالی قدر اشاره کرد و گفت: از فضای مساجد و شرایط حضور برای لیالی قدر با رعایت تمامی مسائل بهداشتی استفاده کنیم و مبادا این شب‌ها را به غفلت بگذرانیم، به ویژه شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که به مراتب از شب‌های نوزدهم و بیست و یکم بیشتر توصیه شده است.

وی به مسئله جمعیت در کشور هم اشاره کرد و افزود: فرزندآوری و توجه جدی به جمعیت کشور از سه جنبه داری اهمیت است، اول اینکه اگر به این مسئله توجه نشود، در آینده دارای کشوری بدون نیروی جوان خواهیم بود و توسط آیندگان نکوهش می‌شویم.

امام جمعه شهرکرد افزود: از جنبه دوم اقتدار کشوری انقلابی مانند کشور ما، برای مواجهه با دشمنان نیازمند جمعیت مناسب و جوان است و سوم اینکه از نظر فرهنگی باید اراتمندان به خاندان عصمت و طهارت و محبان اهل بیت و شیعه دارای جمیعت مناسبی باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان در ابتدای پیام جمعه با نقل حکایتی از زندگی امام علی (علیه السلام)، گفت: جهان تحمل عدالت علی (علیه السلام) را ندارد و با این همه نواقص موجود نمی‌توان وجود حضرت علی (علیه السلام) را درک کرد و وجود ایشان را تحمل کرد، شخصیتی خدایی و والامقام که انفاق می‌کرد و از تنگدستی نمی‌هراسید.

منبع: صد و سیما شبکه جهانبین

ارسال نظرات