سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: درهفته ارتباطات امسال پروژه های با اعتباری بالغ بر ۱۳۶۹۷۸ میلیون ریال به صورت متمرکز افتتاح می شوند.
کد خبر: ۹۲۴۱۷۹۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگوبا خبرنگار این خبرگزاری ؛ ضمن عرض تبریک هفته ارتباطات به روابط عمومی ها و اصحاب رسانه گفت ، درهرسال مخابرات منطقه ،علاوه بر مناسبت های مختلف مانند دهه مبارکه فجر ،هفته دولت ونیز حضور وزرا در سطح استان در راستای توسعه زیرساختی و تحقق شعار ارتباطی فراگیر، پروژه های را هرسال نیز به مناسبت هفته ارتباطات افتتاح مورد بهره برداری قرار می‌دهد.
وی افزود؛ درهفته ارتباطات امسال پروژه های با اعتباری بالغ بر ۱۳۶۹۷۸ میلیون ریال به صورت متمرکز افتتاح می شوند، قطعاً در روزهای آتی اخبار خوبی در حوزه مخابرات به استحضار هم استانی های عزیز خواهیم رساند .
 امیری گفت؛ به همت مسئولان کشوری و استانی و همکارانم در مخابرات منطقه ۱۶ سایت BTS در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۲۰۰۰میلیون ریال به بهره برداری میرسد .
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت :در هفته ارتباطات ۶۸ کیلومتر فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۴۹۸۷ میلیون ریال افتتاح ومورد بهره‌برداری قرار می گیرد وقطعا درتوسعه ی ارتباطی استان نقش بسزایی دارد .
 امیری خاطرنشان کرد؛ یکی از مشکلات ارتباطی در شهرستان دنا قطع مداوم خطوط ارتباطی در این شهرستان بود که با نصب و راه اندازی سوئیچ EWSD در مرکز تلفن شهید رجایی شهر دنا با اعتباری بالغ بر۲۰۰۰۰ میلیون ریال این مشکل را نیز مرتفع کنیم و شاهد پایداری ارتباط در شهر سی سخت باشیم
وی در پایان گفت؛ دهه فجر سال ۹۸ تعداد ۱۶ سایت همراه اول با اعتباری بالغ بر۴۲۰۰۰ میلیون ریال به ۴G تغییر تکنولوژی داده شد و همچنین سوئیچ Huawei در مرکز امام علی(ع) گچساران و سوئیچEWSD در مرکز سرآبتاوه یاسوج با اعتباری بالغ بر۴۰۰۰۰میلیون ریال نصب و راه اندازی گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات