همزمان با شبهای لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان علی (ع) و به همت پایگاه بسیج سیدالشهدای محله خاردان لردگان به تعدادی از نیازمندان کمک رسانی شد
کد خبر: ۹۲۴۱۸۶۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ فرمانده پایگاه بسیج سیدالشهدای محله خاردان در گفتگو با بسیج ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) گفت: پایگاه مقامت بسیج سیدالشهدای محله خاردان از زمان شروع ویروس کرونا فعالیتهای خود را در راه کمک به مردم چند برابر نمود و بسیجیان این پایگاه به صورت شبانه روزی از هیچ تلاشی برای کمک به مردم دریغ ننمودند.

آقای محمودی ادامه داد: با آغاز ماه مبارک رمضان یکی از برنامه های مهم پایگاه بسیج لبیک گویی به فرمان رهبری عزیز در خصوص کمک مومنانه بود و در این مدت به نیازمندان زیادی کمک رسانی گردید.

وی افزود: همزمان با شبهای قدر و ایام شهادت امام علی (ع) و به همت خیرین محله خاردان تا کنون تعداد 60 خانوار نیازمنداز بسته های مواد غذایی بهرمند شدند.

محمودی تصریح کرد: بسته های مواد غذایی شامل ، مرغ ، گوشت گرم ، برنج ، ماکارانی ، روغن مایع ، رب گوجه ، قند و سویا بود که به همت خیرین محله تامین و توسط بسیجیان بین نیازمندان تقسیم شد.

ارسال نظرات