منتخب مردم غرب هرمزگان گفت: فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی درنظردارد روز پنج شنبه اول خرداد با دعوت از کاندیداهای رئیس و هیات رئیسه مجلس جلسه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اولین جلسه فراکسیون را برای شنیدن دیدگاهها و نظرات کاندیداها برگزار کند.
کد خبر: ۹۲۴۱۹۱۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

احمد جباری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، از آخرین اقدامات فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی گزارشی ارائه کرد.

وی که به عنوان نماینده هرمزگان در نشست‌های مختلف این فراکسیون حضور یافته است، بیان داشت: پس از اولین جلسه فراکسیون در هفدهم اردیبهشت ماه و تشکیل کارگروهی 11 نفره جهت ایجاد سازوکار مناسب جهت برگزاری نشست فراکسیون برای انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه مجلس، اینک پس از چندین جلسه این کارگروه با بهره گیری از نظرات اعضای ٥٦ نفره خود که به نمایندگی از هر کدام از استان‌های کشور و شهرهای بزرگ، نمایندگانی در آن عضویت دارند، درنظر دارد روز پنج شنبه اول خرداد با دعوت از کاندیداهای رئیس و هیات رئیسه مجلس جلسه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی اولین جلسه فراکسیون را برای شنیدن دیدگاهها و نظرات کاندیداها برگزار کند.

منتخب غرب هرمزگان بیان داشت: این ساز و کار با رویکرد رسیدن به وحدت برای تشکیل هیأت رئیسه‌ای قوی صورت می‌گیرد تا بتوانیم مجلسی انقلابی و در راستای تلاش حداکثری برای تحقق خواست مردم و برداشتن گام‌های عملی به منظور تحقق اولویت‌های مهمی نظیر اقتصاد و اشتغال اقدام کنیم.

وی عنوان کرد: در مجالس هشتم و نهم نیز باوجود دو فراکسیون بزرگ اصولگرا چنین شیوه و روشی در تشکیل مجلس مؤثر و کارساز بود و اینک نیز فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی این مسئولین عظیم را به دوش می‌کشد و هرگونه جریانات خارج از این فراکسیون نمی‌توانند تأثیری در این راستا داشته باشند.

جباری یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های کار گروهی در مجلس را تشکیل فراکسیون‌های موثر و کارآمد دانست و گفت: پیشبرد بسیاری از امورات مرتبط با توسعه استان‌ها در سایه همکاری‌های فراکسیونی و تعاملات کمیسیونی و رایزنی‌های بین نمایندگان فراهم می‌آید.

ارسال نظرات