خبرهای داغ:
در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی حجت‌الاسلام نجفی مقدم به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۴۱۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹

حجت‌الاسلام «نجفی مقدم» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه‌ ملایر، حجت‌الاسلام نظیری مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان و ولدی فرماندار ویژه شهرستان ملایر در دفتر امام جمعه‌ ملایر برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر در این مراسم اظهار داشت: زحماتی که علماء و روحانیت جلیل‌القدر شهرستان ملایر متحمل می‌شوند شایسته تقدیر است و برای همین لازم دانستم شخصاً برای مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات و تشکر از زحمات روحانیت معزز به خصوص امام جمعه محبوب حجت الاسلام برقراری که محور وحدت شهرستان هستند، حاضر شوم.

قدرت‌اله ولدی افزود: زحماتی که روحانیت معزز ملایر، در قرارگاه مردمی ستاد مبارزه با ویروس کرونا به محوریت امام جمعه‌ می‌کشند بی‌نظیر بود و همه‌ مدیران و مسئولین شهرستان دوشادوش روحانیت در فعالیت‌های جهادی حضور داشتند.

وی ابراز داشت: از تلاش‌های شبانه‌روزی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نماینده منتخب دوره یازدهم، به خصوص حضرت حجت‌الاسلام آزادی‌خواه کمال قدردانی و تشکر را دارم که همیشه دغدغه دین و فرهنگ در شهرستان ملایر را دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان انتظار داریم با حمایت خود در استان، در راستای جذب اعتبارات فرهنگی و عمرانی به شهرستان ملایر کمک داشته باشند .

در پایان این مراسم از زحمات سه ساله‌ حجت الاسلام گروسی تقدیر و حجت‌الاسلام نجفی مقدم به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات