فرمانده سپاه کربلا با اشاره به دامی که نظام استعماری غرب برای کشور پهن کرده است، گفت: اگر عقب ماندگی در  کاری وجود دارد به خاطر این است که فرهنگ جهادی در آن حاکم نیست.
کد خبر: ۹۲۴۲۵۸۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
برخی عقب ماندگی‌ در کارها بخاطر نبود فرهنگ جهادی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  جلسه هماهنگی نیرو‌های مسلح استان پیش از ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال دفاع مقدس در سپاه کربلا برگزار شد.

سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا در ابتدای این جلسه گفت: همه ما وظایفی نسبت به گرامیداشت هفته  دفاع مقدس داریم.
 
سردار بابایی با اشاره به اینکه چشم انداز کار  ما حضور پرشور بسیجیان برای اجرای برنامه‌های دفاع مقدس است، افزود:‌همان طور که مردم و بسیجیان در دوران ۳ ماهه کرونا جلوتر از همه پای کار بودند و حال و هوای دفاع مقدس را تداعی کردند، در سالگرد چهلمین سال دفاع مقدس هم جلوتر از همه در میدان حاضرند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به بیان این مطلب که هر رده و  سازمان  مسئول مشخصی برای اجرای برنامه‌ها داشته باشند، اضافه کرد: برجستگی‌های دفاع مقدس را باید روزانه در معرض دید قرار داد.

سردار بابایی به شناسایی شهدای مازندرانی اشاره کرد و افزود: هر سازمانی در دوران دفاع مقدس کار‌های قابل توجهی انجام داد که لازم است شهدای آن بخش شناسایی شود.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه امروزه یک فرمانده ارتشی خود را بسیجی میداند و افتخاراتش حضور در هشت سال دفاع مقدس بود، تصریح کرد:‌هفته دفاع مقدس هفته شاخصی است و می‌بایست هر روز عملیات‌هایی دفاع مقدس مورد بازخوانی قرار بگیرد.

سردار بابایی در پایان با اشاره به دامی که نظام استعماری غرب برای کشور پهن کرده است، گفت: اگر عقب ماندگی در  کاری وجود دارد به خاطر این است که فرهنگ جهادی در آن حاکم نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها