مطمئن باشید که مسئولان کشور در همه حوزه ها و اقشار مختلف مردم در آزمون بزرگ کمک به یکدیگر مدال افتخار شجاعت، همدلی و ایثار گرفتند
کد خبر: ۹۲۴۲۶۳۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

مردم و مسئولان در مقابله با کرونا مدال افتخار گرفتندبه گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج سراد سپهر جانشین فرمانده کل سازمان بسیج امروز در مراسم تجلیل از همیاران سلامت م هدر سالن ولیعصر (عج) تهران برگزار شد اظهار کرد: امروز کشور های دنیا عموما با بحران محبوبیت دچار هستند و آن کشور های که مدعی پیشرفته بودن و حداکثر خدمت عمومی به مردم خود را دارند در مسئله مقابله با کرونا بسیار از ما عقب تر هستند.

او ادامه داد: مطمئن باشید که مسئولان کشور در همه حوزه ها و اقشار مختلف مردم در آزمون بزرگ کمک به یکدیگر مدال افتخار شجاعت، همدلی و ایثار گرفتند، همچنین ما در عرصه اقتصاد با تمام مشکلاتی که در حوزه ارزی داشتیم به معنی واقعی کلمه افتخار آفریدیم.

جانشین رئیس سازمان  سازمان بسیج تصریح کرد: ما به عنوان سازمان بسیج مستضعفان در عرصه اقتصاد مقاومتی طرح های بسیار بزرگی را در دستور کار قرار داریم و برای کمک به امنیت پایدار که یکی از آن ها تقویت پدافند های زیستی است طرح های زیادی را انجام داده ایم و در آینده انجام خواهیم داد که کار گروه آن را برگزار خواهیم کرد.

او ادامه داد: بسیج امروز بیش از ۶۰ هزار پایگاه زیستی در اقصی و نقاط کشور تشکیل داده است تا به وزارت بهداشت کمک کنیم و در جهت سلامت مردم گام برداشته باشیم.

سردار سپهر تاکید کرد: ما فعلا در یحث مقابله با کرونا چشم انداز روشنی پیش روی خود نمی توانیم ببینیم از این رو بسیجی وار و به طور جهادی پای کار خواهیم بود تا مشکل کرونا را حل کنیم .چنانکه آمادگی کامل برای کمک به وزارت بهداشت را داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در ادامه این مراسم با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از همیاران سلامت از جمله نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف، محمد یوسفیان معاون روابط عمومی سازمان بسیج،  معین مسئول سازمان فضای مجازی سازمان بسیج و تعدادی دیگر از تولیدگنندگان جهادی ماسک و تجهیزات پزشکی تجلیل به عمل آمد.

همچنین در پایان این مراسم از اپلیکیشن فقه  بازار رونمایی شد. به گفته حسن پور رئیس سازمان اصناف بسیج هدف از تهیه این اپلیکیشن جبران کلاس های آموزش فقه در مسائل تجاری ای است که به دلیل بیماری کرونا تشکیل نمی شود.

ارسال نظرات