خبرهای داغ:
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر خبر داد
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر گفت: وزش باد تند طی روز گذشته در شهرستان ملایر باعث قطع درخت و سقوط آن به روی خودروی پارک شده در کنار خیابان شده است.
کد خبر: ۹۲۴۳۰۴۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

سقوط درخت بر روی خودرویی در ملایرحسین روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت:  ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۵:۲۳ طی تماس تلفنی با آتش نشانی ملایر که در حال گشت‌زنی در سطح شهر بوده به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که وزش باد تندی که در روز جاری رخ داده بود باعث قطع درخت و سقوط آن به روی خودروی پارک شده در کنار خیابان شده است.

وی افزود: به محض اطلاع سریع یک تیم امداد نجات با تجهیزات کامل به محل اعلام شده حرکت و به محض رسیدن مشاهده شد که یک اصله درخت به روی خودروی جیپ پارک شده در کنار خیابان افتاده که با وسیله اره برقی اقدام به قطع درخت مذکور کردند.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر ابراز داشت: این حادثه منجر به صدمه به قسمت کاپوت و سقف خودرو و آینه بغل شد که در پایان با تهیه و تنظیم صورتجلسه توسط امدادگران به ایستگاه خود بازگشتند.

*فوت فردی ۵۵ ساله در یکی از نقاط شهر

وی اظهار داشت: همچنین طی تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر فوت شخص حدودا ۵۵ ساله در منزل مسکونی نامبرده در محله مسکن مهر ملایر اطلاع داده شد.

روستایی گفت: به محض اطلاع یک دستگاه خودروی سنگین امدادگران همراه تجهیزات کامل به محل اعلام شده اعزام که به محض رسیدن طی اظهارات همسایگان فرد فوت شده بنا به شواهد گویا به نظر می‌رسد که چند روزی است که به دلیل باد کرده بودن جسد چند روز قبل فوت شده بنابراین نیروهای امدادگر با تماس تلفنی با عوامل بهشت هاجر جسد فرد فوتی را با هماهنگی نیروی انتظامی حاضر در محل با تهیه و تنظیم صورتجلسه به بهشت هاجر انتقال داده شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات