مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: عملیات بیت‌المقدس که به آزادسازی خرمشهر منجر شد، جایگاه بین‌المللی کشورمان را ارتقا بخشید.
کد خبر: ۹۲۴۳۰۴۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جلیل وحیدی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه عملیات بیت‌المقدس به آزادسازی خرمشهر منجر شد، موجب ارتقای جایگاه کشورمان در عرصه بین‌المللی شد.

وی گفت: بالا رفتن امید مردم، تقویت روحیه رزمندگان اسلام، آشکار شدن وحدت نیروهای مسلح و همبستگی بین ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتقا جایگاه و اعتبار بین‌المللی ایران، منتفی شدن احتمال پیروزی صدام در جنگ با ایران، مسلط شدن ایران به خلیج فارس و ... پیامدهای مثبت عملیات بیت المقدس به شمار می‌روند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال 40 مین سالگرد دفاع مقدس و 38 مین سالگرد آزادسازی خرمشهر به شمار می‌رود بنابراین باید برنامه‌هایی متنوع و سازنده برای نکوداشت این ایام اجرا شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به ایجاد کمیته‌های 14 گانه در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان اشاره کرد و برای همکاری مسئولان کمیته‌ها در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها ابراز امیدواری کرد.

وی به آغاز برنامه‌های این هفته از سوم خرداد ماه و با شعار «ما قوی هستیم» اشاره و بیان کرد: این شعار با الهام از فرمایشات رهبر معظم انقلاب انتخاب شده است.

وحیدی، حمایت مالی از پایان‌نامه‌هایی با موضوع دفاع مقدس، رونمایی از  آثاری با محوریت نقش دستگاه‌های اجرایی در دفاع مقدس، پشتیبانی دستگاه دولتی از تدوین 40 کتاب مرجع، تولید آثار هنری، اعزام زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی استان، برپایی یادواره شهدا را اهم برنامه‌ها برای نکوداشت هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی نصب تندیس تمام قد 40 فرمانده شاخص استان  در مناطق مختلف شهر، رونمایی از بازی اندروید با محوریت مجاهد نستوه حجت الاسلام حسنی، عرضه کتاب با تخفیف 30 درصدی را از جمله سایر برنامه‌ها برای نکوداشت این ایام برشمرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات