مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا عملیات ضدعفونی و گندزدایی محل‌های پرتردد و مراکز جمعیتی استان اردبیل همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۴۳۴۴۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷

گندزدایی محل‌های پرتردد و مراکز جمعیتی استان اردبیل همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، فرهاد عبدالعلی‌پور در بازدید از عملیات ضدعفونی در اردبیل اظهار داشت: مجموعه شهرداری و نیروهای آتشنشانی شهرستان تاکنون اردبیل برای گندزدایی اماکن شهری اقدامات بسیاری انجام داده‌اند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا عملیات ضدعفونی و گندزدایی محل‌های پرتردد و مراکز جمعیتی استان اردبیل همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: علاوه‌بر گندزدایی مستمری که توسط شهرداری‌های تمامی شهرهای استان صورت می‌گیرد، با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده طبق برنامه مشخص در تمامی شهرستان‌های استان گندزدایی در حال انجام است.

عبدالعلی‌پور تصریح کرد: تاکنون علاوه‌بر مواد گندزدایی که توسط شهرداری‌ها تهیه شده، بیش از 550 هزار لیتر مواد گندزدایی و محلول ضدعفونی مورد تایید وزارت بهداشت نیز به صورت رایگان در اختیار شهرستان‌های استان قرار گرفته تا با هماهنگی‌های لازم گند‌زدایی با اولویت محل‌های پرجمعیت همچنان ادامه یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار