مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: شهدای ایران اسلامی در مکتب اسلام تربیت شدند.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۱۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام روح الله فتحی امروز در آئین عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان، اظهار کرد: آن روز که تمام دنیا و جهان کفر در مقابل ما بودند و ما هیچ قدرتی نداشتیم امام خمینی در همان برهه تاریخ  فرمود آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

‍وی ادامه داد: رزمنده ایرانی با قدرت ایمان خود توانست خرمشهر را از بزرگترین ارتش منطقه که 32کشور از آن حمایت می‌کردند پس بگیرد.

وی اضافه کرد: ما در دوران جنگ از 32کشور اسیر داشتیم و موضوع فوق نشان از این بود که همه دست به دست هم داده بودند تا با دلارهای آمریکایی و دینارهای عربی انقلاب نوپای ایران را به زانو در بیاورند.

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان تصریح کرد؛ پس از 8 سال نتوانستند حتی یک وجب از خاک وطن‌مان را اشغال کنند چون رزمندگان ما پشتوانه بزرگی همچون ایمان داشتند؛ در جنگ 8 ساله خدا خود حافظ این خاک و مردم شد و در دل همان جنگ نیز سرداران بزرگی پرورش یافتند.

فتحی ادامه داد: عظت امروز ما در سایه مجاهدت مجاهدان اسلام است مجاهدانی که شب و روز نمی‌شناسند و تا دل دشمن پیش می‌روند.

وی عنوان کرد: سرداران تربیت شده مکتب دفاع مقدس کاری کردند که استکبار با تمام قدرت خود در مقابل آنان بارها شکست خورد، تا جایی که برای ترور و شهادت آنان در دل شب و با ده‌ها هواپیمای جنگنده اقدام می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات