خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند:

روز قدس روز مبارزه با ویروس صهیونیستی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه با ویروس صهیونیستی است، گفت: راه درمان و از بین بردن ویروس صهیونیستی اتحاد و یکدلی امت آزادی‌خواه جهان است.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۷۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

روز قدس روز مبارزه با ویروس صهیونیستی استحجت الاسلام علی دانیالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: چهره واقعی آمریکا و اسرائیل از ویروس کرونا هم بدتر است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به جوانان و نوجوانان و کودکان نیز رحم نمی‌کند و آنان را زیر بمباران وحشیانه خود قرار می‌دهد و آثار بسیار مخربی از لحاظ روحی، جسمی، اقتصادی و معنوی از خودش برای جامعه جهانی به بار می‌آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: این آثار برای جامعه جهانی بسیار درد‌آور و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی ننگی ابدی است که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی افزود: برای درمان این ویروس خطرناک صهیونیستی تمام مسلمانان باید متحد و یکپارچه در روز قدس انزجار خود را نسبت به جنایات این رژیم جعلی بدتر از ویروس کرونا اعلام کرد.

دانیالی در پایان سخنانش با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه با ویروس صهیونیستی است، گفت: راه درمان و از بین بردن ویروس صهیونیستی اتحاد و یکدلی امت آزادی‌خواه جهان است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات