مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: نماز عید فطر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مساجد شاخص استان البرز اقامه می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۰۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام مهدی ولایی بر حق با تبریک عید فطر و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: 30 روز بندگی و اطاعت خداوند متعال بهترین فرصت برای مردم شریف استان البرز بود تا بعد از گذراندن همه این سختی‌ها مهلت توجه و خلوت معنوی را پیدا کنند.

وی خطاب به روحانیون و ائمه جماعات و ضمن تاکید بر اقامه باشکوه نماز عید فط، افزود: نماز عید فطر تجلی و شکرانه عبادت این ایام بوده و نشان وحدت و همدلی مسلمانان است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز،بیان کرد:  روحانیون و هیات امنای مساجد سعی کنند با توجه به استحباب وارده و از طرف دیگر رعایت پروتکل‌ها نماز عید فطر را در محیط باز اطراف مسجد و خیابان‌ها برگزار کنند.

ولائی برحق با بیان اینکه در استان البرز نیز این برنامه مانند سایر استان‌ها در مساجد برگزار می‌شود، تصریح کرد: معاندان در ابتدا بر این بودند که کلا برنامه‌های دینی مساجد با شیوع کرونا تعطیل شود که به هدف خود نرسیدند.

وی با بیان اینکه شرکت مردم در طرح مواسات و همدلی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد،گفت: تغییر حرکت مساجد با جلوداری طلاب و همچنین همه گروه‌های جهادی جهت دفاع از سلامت مردم استان البرز برگ زرین دیگری در تاریخ رقم زد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در خصوص زکات فطره، گفت: مردم شریف استان میتوانند زکات فطره و کفارات خود را در مساجد و محل برگزاری نماز تحویل دهند.

وی بیان کرد: با همین اراده و وحدت مردم در مساجد و محل‌های مشخص استان البرز، نماز باشکوه عید فطر را برگزار می‌کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی صدای همدلی و جشن بندگی را به کل جهان  مخابره می‌شود.

ارسال نظرات