فرمانده سپاه تنگستان گفت: امروز هر چه که به جلو می رویم خواهیم دید که برای فتح خرمشهرها یکی پس از دیگری باید اراده فولادین داشت و باید محکمتر از گذشته مهیا بود.
کد خبر: ۹۲۴۳۸۶۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمدحیدری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر پس از 1.5 سال اشغالگری و جنایت‌آفرینی ارتش بعث صدام و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن محصول مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی فرزندان ملت ایران در جبهه‌های نبرد با مزدوران استکبار جهانی بود و نشان داد این عزم، اراده و ایمان الهی و اندیشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و ملی است که می‌تواند تاریخ‌ساز واقع شود و دشمنی تحت حمایت قدرت‌های بزرگ را با خفت و خواری از سرزمین‌های اشغال شده فراری و در ادامه اجازه نداد حتی یک وجب از خاک مقدس وطن در تسلط دشمن باقی بماند.

وی افزود:با پیروزی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 1361 معادلات و محاسبات ابرقدرت‌های شرق و غرب در عرصه جنگ تحمیلی بر هم ریخت و با تغییر ماهیت جنگ و روند آن اراده ملت ایران بر اخراج کامل اشغالگران بعثی تحقق یافت و در پایان هشت سال دفاع مقدس این صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن بودند که تسلیم خواسته‌های مشروع و حقانیت ملت ایران شدند.

احمدحیدری ادامه داد: همانطور که محمدجهان آرا شجاعانه تلاش کرد وخرمشهر را از دستان نظامیان بعث خارج کرد ولی خودش آزادی آن راندید حالا که حاج قاسم سلیمانی نیز شجاعانه برای نابودی اسرائیل تلاش ومجاهدت به خرج داد ان شاء الله شاهد آزادی قدس شریف از یوغ صهیونیستهای مزدور باشیم.

فرمانده سپاه تنگستان خاطرنشان کرد: به امید خداوند درآینده نماهنگ قاسم نبودی ببینی قدس آزاد گشته را با هم زمزمه میکنیم.

وی تاکید کرد امثال به دلیل شرایط کرونا محافل و مجالس ویژه روز آزادسازی خرمشهر لغو شد و تنها به ارسال پیامک تبریک از طریق فضای مجازی و سرکشی و بازدید از خانواده رزمندگان عملیات بیت المقدس این روز گرامی داشته می شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات