خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان :
بهترین راهکار مقابله با دشمن را جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی و عدم حرف شنوی ازآنها دانست
کد خبر: ۹۲۴۳۸۷۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، حجت الاسلام والمسلمین علی رئیسیان نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز سوم خرداد مطالبی بیان نمود .

 وی  در ادامه افزود: چراحضرت امام خمینی(ره) فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد ، زیرا زمانی خرمشهر آزاد شد که تمام دنیا علیه ایران اسلامی بسیج شده بودند  با تمام امکاناتی که در اختیار صدام قرار داده بودند واز یک طرف هم انقلاب نو پا شکل گرفته بود ،ارتش از هم پاشیده بود، سپاه هم تازه تشکیل شده بود و نیروهای بسیجی خیلی به فنون نظامی آشنا یی کامل نداشتند و کشور ایران توسط آمریکای جانیتکار تحریم شده بود ،دشمنان اسلام وایران ارزیابی کرده بودند که هرگز ایران نمی تواند خرمشهر را پس بگیرد لذا صدام در مصاحبه ای اذعان داشت که اگر ایرانی ها خرمشهر را پس بگیرند کلید بصره را به آنها هدیه می کنیم .

وی در ادامه گفت : آنها در تمام معادلات نظامی دنیا از یک نکته غافل بودند و آن هم فرهنگ بسیجی ، روحیه انقلابی و اعتقاد به قدرت بزرگ خداوند ، که با این فرهنگ و اعتقاد بر تمام معادلات آنها مهر باطل زده شد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج فلاورجان افزود: اگر بخواهیم درسایر امور هم پیشرفت داشته باشیم با همین فرهنگ باید به مقابله با دشمن برویم

رئیسیان در ادامه با بیان اینکه رهبر انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) در یکی از سخنرانی‌های سال گذشته عنوان کرد «خرمشهرها در پیش است» افزود :یعنی اینکه خرمشهرهایی را دشمن فتح کرده باید پس بگیریم یا اینکه دشمن در صدد فتح خرمشهر است باید مقابله کنیم .

وی درپایان بهترین راهکار مقابله با دشمن را جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی و عدم حرف شنوی ازآنها دانست و فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایثار ملت ایران در مقابل دشمنان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها