آغاز مرحله سوّم رزمایش کمک مؤمنانه در بوشهر از 7 خرداد

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات، هم ­دلی و کمک مؤمنانه در استان بوشهر از چهارشنبه 7 خرداد هم زمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۳۹۳۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸

آغاز مرحله سوّم رزمایش کمک مؤمنانه در بوشهر از 7 خردادبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: سپاه امام صادق علیه السلام و رده های مختلف بسیج در سراسر استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات مختلفی را در جهت مقابله با این ویروس در سرتاسر استان انجام دادند که برای نمونه می ­توان به ضدعفونی بیش از 80 هزار مورد اماکن و معابر عمومی، تولید 2 میلیون و 843 هزار و 58 عدد ماسک و توزیع بیش از 3 میلیون ماسک و دستکش در سراسر استان اشاره کرد.

وی با اشاره به فعالیت گروه ­های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا افزود: گروه ­های جهادی تخصصی استان بوشهر تعداد 11 هزار و 707 نوبت گروه به مقابله با ویروس کرونا پرداختند که در این مدّت، تعداد 182 هزار و 381 نفر روز کار به ثبت رسیده است.

این مقام مسئول از 176 هزار و 333 اقدام فرهنگی و اطلاع ­رسانی برای مقابله با کرونا توسط سپاه و بسیج استان بوشهر خبر داد و اذعان کرد: بسیجیان استان بوشهر در این مدّت با تشکیل تیم­ هایی توانستند با هماهنگی ­های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی استان، تعداد 1 میلیون و 58 هزار و 634 نفر از افراد ساکن در استان را غربالگری کنند.

این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه ضمن گرامیداشت سال روز حماسه سوم خرداد فتح خرمشهر تصریح کرد: عملیات بیت المقدس حماسه­ ای بزرگ بود که در سال 1361 با رمز یا علی بن ابیطالب علیه السلام آغاز و به پیروزی رسید که رزمندگان اسلام در این عملیات اهداف مختلفی را دنبال می­ کردند که مهم ­ترین این اهداف فتح خرمشهر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات