خبرهای داغ:
در بیانیه اتاق اصناف، بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی آذربایجان غربی به مناسبت روز سوم خرداد آمده است: بازخوانی حماسه تاریخی و سرنوشت‌ساز سوم خرداد ضروری است.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۵۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اتاق اصناف، بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی آذربایجان غربی به مناسبت روز سوم خرداد بیانیه صادر کردند که در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است، خرمشهر شهر لاله‌های خونین است. خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امام خمینی (ره)

اصناف و بازاريان استان آذربایجان غربی  ضمن توجه و پايبندی به آن همه ايثار و رشادت رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس خصوصاً حماسه سوم خرداد سال ۶۱ همواره بر اين رشادت‌ها ارج نهاده و بر هوشياری و آمادگی خود اضافه نموده است.

 اصناف و بازاریان آذربایجان غربی برای تحقق تمامي اهداف و دستاوردهاي نظام جمهوری اسلامی در همه زمينه ها با تأسي از فرامين بنيانگذار نهضت بزرگ انقلاب اسلامي حضرت امام خميني و نائب برحقش مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي از هیچ تلاشی فروگذار نیستند..

بازخوانی حماسه تاریخی و سرنوشت ساز فتح خرمشهر و تبیین چرایی جنگ تحمیلی و دستاوردهای دفاع مقدس برای انقلاب و ملت ایران نشان می‌دهد ملتی که با هوشمندی و اراده پولادین گوش به کلام مولا و رهبر خود، امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) دارد هیچگاه در گذرگاه‌های سخت و پرفتنه زمانه گرفتار نشده و با حفظ آمادگی‌های همه جانبه‌، مسیر خود به سمت آرمان‌های بلند (گام دوم انقلاب ، تحقق رونق تولید و ...) را تداوم بخشیده و در برابر هرگونه تهدید و خطر‌، قاطعانه ایستاده و کانون‌های تولید آن را خاموش و مایوس خواهند ساخت.

امروز فرهنگ ایثار ، مقاومت و پایداری فرزندان انقلاب اسلامی و امام و رهبری عظیم الشأن با نام بسیج الگوی ملت های منطقه و جوامع استکبار ستیز در اقصی نقاط جهان تبدیل شده است (لبنان، سوریه ،عراق ،یمن و...).

 با گذشت قریب به سه دهه از دفاع مقدس جایگاه ممتاز ، شکوهمند و تاثیر گذار فرا منطقه ای جمهوری اسلامی به واقعیت انکار ناپذیر دوره معاصر تبدیل گردیده است..

در پایان سازمان بسیج اصناف، بازاریان و اتاق اصناف استان آذرابیجان غربی اعلام میدارد با عزم و اراده آهنین دوشادوش ملت قهرمان ایران و قوای مسلح در صیانت از دستاوردها و در رأس آن دفاع از حریم ولایت مطلقه فقیه، لحظه ای غفلت نکرده و با تبعیت محض از فرمان ولایت جهت تحقق شعار سال با تفکر و روحیه بسیجی و مدیریت جهادی پیشتاز خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات