سرهنگ میرهادی:آزادسازی خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس است
کد خبر: ۹۲۴۴۰۵۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛سرهنگ دوم پاسدارسیدمحمدمهدی میرهادی فرمانده سپاه خمین درمراسم گلباران وعطرافشانی قبورمطهرشهدای شهرستان خمین گفت:روز سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روز‌های انقلاب اسلامی ایران می‌باشد، فتح خرمشهر اوج وحدت و برادری رزمندگان اسلام شد و پیروزی را برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آورد.
وی بیان کرد:  از نکات بارز در عملیات آزاد سازی خرمشهر همسان نبودن تجهیزات و نفرات ما نسبت به دشمن بود ولی توکل به خدا و وحدت توانست این پیروزی را محقق سازد.
سرهنگ میرهادی ادامه داد: یکی دیگر از نکات بارز عملیات آزاد سازی خرمشهر نتیجه اعتماد به جوانان بود، زیرا با اعتماد به جوانان، آنان طرح ریزی کردند و خداوند پیروزی را داد.
وی سوم خرداد را حماسه بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی و نتیجه مقاومت ملت قهرمان ایران دانست و گفت: فتح خرمشهر یکی از با عظمت‌ترین عملیاتهای نظامی عصر حاضر بود.
فرمانده سپاه ناحیه خمین اظهار داشت: باید از تاثیرات شگرف این اعجاز رزمندگان برای تقویت و ‌توسعه و ‌تحکیم مبانی انقلاب در تمامی جهات بهره‌برداری شود
سرهنگ پاسدار میرهادی درپایان گفت: امروز این وظیفه ما است که به هر شکلی که می‌توانیم توان بگذاریم و حمایت کنیم و کار انجام دهیم و از جبهه مقاومت دفاع کنیم و هرگز از این واجب دینی دست نخواهیم کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات